NOTICE

뒤로가기
제목

꼭 읽어주세요.

작성자 대표 관리자(ip:)

작성일 2016-05-13

조회 7764

평점 0점  

추천 추천하기

내용


* 공휴일과,토,일은 운영하지 않습니다.


* 전화상담문의는 오후12시부터 06시까지 입니다. 부득이하게 전화연결이 안될시 문의사항은 게시판에 남겨주세요.


*무통장 입금시 입금순으로 주문처리 진행됩니다 


* 오전12시까지 입금하시면 당일출고됩니다.

(주문자와 입금자명을 반드시 동일하게 해주세요. 동일하지 않을경우 게시판에 글남겨주시면 감사하겠습니다.)


* 교환 또는 반품신청시

받으신 날로부터 7일이내에 해주세요 단, 세탁후나 상품가치가 상실된 경우에는 교환/반품이 불가능합니다. 

주문내역에서 교환 또는 반품신청해주세요 대한통운에서 반품신청 후 보내주시면 됩니다 


DELIVERY 

- 산간벽지나 도서지방은 별도의 추가금액을 지불하셔야 하는 경우가 있습니다.
고객님께서 주문하신 상품은 입금 확인후 배송해 드립니다. 다만, 상품종류에 따라서 상품의 배송이 다소 지연될 수 있습니다.
EXCHANGE
교환 및 반품이 가능한 경우
- 상품을 공급 받으신 날로부터 7일이내 단, 세탁후나 상품가치가 상실된 경우에는 교환/반품이 불가능합니다.
교환 및 반품이 불가능한 경우
- 고객님의 책임 있는 사유로 상품등이 멸실 또는 훼손된 경우. 단, 상품의 내용을 확인하기 위하여
포장 등을 훼손한 경우는 제외
- 포장을 개봉하였거나 포장이 훼손되어 상품가치가 상실된 경우
(예 : 가전제품, 식품, 음반 등, 단 액정화면이 부착된 노트북, LCD모니터, 디지털 카메라 등의 불량화소에
따른 반품/교환은 제조사 기준에 따릅니다.)
- 고객님의 사용 또는 일부 소비에 의하여 상품의 가치가 현저히 감소한 경우
- 시간의 경과에 의하여 재판매가 곤란할 정도로 상품등의 가치가 현저히 감소한 경우
- 복제가 가능한 상품등의 포장을 훼손한 경우
(자세한 내용은 고객만족센터,문의게시판상담을 이용해 주시기 바랍니다.)
※ 고객님의 마음이 바뀌어 교환, 반품을 하실 경우 상품반송 비용은 고객님께서 부담하셔야 합니다.
   (색상 교환, 사이즈 교환 등 포함)

* Closed on public holidays, Saturdays and Sundays.

* Telephone inquiries are available from 12pm to 6pm. If the phone cannot be connected for unavoidable reasons, please leave a message on the bulletin board.

*Orders will be processed in the order of payment when depositing without bankbook

* If payment is made by 12 noon, it will be shipped the same day.

(Please make sure that the name of the orderer and the depositor are the same. If they are not the same, please leave a message on the bulletin board.)


DELIVERY


- In some cases, you may have to pay an additional fee for mountainous or island regions.

The product you ordered will be shipped after payment is confirmed. However, depending on the product type, product delivery may be slightly delayed.

EXCHANGE

Exchanges and returns are possible

- Within 7 days of receiving the product, however, exchange/return is not possible after washing or if the value of the product is lost.

If exchange or return is not possible

- In case the product is lost or damaged due to the customer's responsibility. However, in order to check the contents of the product

Except when the packaging is damaged

- In case the product value is lost due to opening the packaging or damage to the packaging

(Example: Home appliances, food, music, etc., except for bad pixels such as laptops with LCD screens, LCD monitors, digital cameras, etc.)

Return/exchange according to the manufacturer's standards.)

- If the value of the product has significantly decreased due to the customer's use or partial consumption

- In case the value of the product has significantly decreased to such an extent that resale is difficult due to the passage of time

- In case the packaging of products that can be reproduced is damaged

(For more information, please use the Customer Satisfaction Center or Inquiry Board Consultation.)

※ If you change your mind and want to exchange or return the product, the cost of returning the product must be borne by the customer.

(including color exchange, size exchange, etc.)




첨부파일

비밀번호
수정

비밀번호 입력후 수정 혹은 삭제해주세요.

댓글 수정

이름

비밀번호

내용

/ byte

수정 취소
비밀번호
확인 취소

검색
  • MON - FRI AM 11:00 - PM 18:00
    LUNCH TIME PM 12:00 - PM 13:00
    SAT, SUN, HOLIDAY OFF

WORLD SHIPPING

PLEASE SELECT THE DESTINATION COUNTRY AND LANGUAGE :

GO
닫기